افزایش قد

درود به شما همراهان عزیز جستیر

در این سایت تمام اطلاعات مرتبط با افزایش قد را در اختیارتان میگذاریم

شاد باشید

افزایش قد با قدرت ذهن

افزایش قد با قدرت ذهن
افزایش قد با قدرت ذهن

عوامل موثر در رشد قد

بخش اول :حرکات و ورزش ها

جهش و پرش انجام دهید :

بند کفش خود را ببندید و آماده شوید که قد خود را بلند کنید تمرینات ورزشی مانند پریدن

و جهش بر افزایش پمپاژ قلب تاثیر دارد هنگام پریدن و جهش تمام ماهیچه ها و رباط ها

دربدن با تماس و کشش راست می شود که منجر به افزایش خون می شود و بر توده

استخوان فشار وارد می کند و باعث می شود که فرد بلندترشوند می توانید تنوع بیشتری

را به تمرین اضافه کنید 4 هفته هر روز 25 بار این کار را انجام دهید.

آویزان شوید و در همان وضعیت بمانید:

سطحی نهایی کشش آویزان شدن و ماندن چند ثانیه ای در همان وضعیت است علم پایه

در ورای این موضوع این است که وزن نیم تنه پایین ستون فقرات را کشش می دهد و

کشش ، شکاف بین مهره ها را کاهش می دهد که در نهایت به نخاع اجازه نگهداری

مایعات بیشتری را می دهد در نتیجه آن با افزایش ترشح هورمون رشد ، قد را بلند می

کند.

 

اکنون تنها چیزی که نیاز دارید یک میله افقی است که در ارتفاعی باشد که می تواند بدن

شما را راضی کند تا در بهترین حالت گسترش یابد. برای بالا بردن سطح می توانید

وزنه هایی را نیز به قوزک پا ببندید.

 

اگر جایی برای قرار دادن میله ندارید، یک جایگزین شگفت انگیز دیگر برای شما داریم 25 بار در روز این کار را تکرار کنید و سعی کنید بیش از 20 ثانیه ادامه دهید.

بیشتر بخوان بیشتر بدان  افزایش قد بعد از بلوغ

چه عواملی موجب رشد قد می شوند؟

شنا کنید:

این یک تمرین آرامش بخش است که می تواند چند سانت به قد نیز اضافه کند شنا کردن

یک ورزش بدنی کامل است که از هر طرف رباط ها، تاندون ها را بسط می دهد و

ستون فقرات را بلند می کند.

تمرین منظم می تواند نتایج موثر تری به شما بدهد. بعد از انجام یک جلسه شنا با غذای

مناسب و مغذی مثل تخم مرغ و یا یک کاسه از بلغور جو دو سرمصرف کنید هر روز

یا یک روز درمیان شنا کنید تا با کوتاهی قد غلبه کنید.

تمرینات کششی انجام دهید:

در یک جلسه روزانه 15 دقیقه و یا بیشتر شرکت کنید. این یک روش عالی برای کاهش

استرس بر قسمت پایین کمر است بگذارید ستون فقرات به طور کامل کشیده شود.

تمرینات متعددی از قبیل کشش کبری، کشش پهلو ، پیلاتس ، لمس پا ، وجود دارد هر

کدام از موارد بالا در ورزش روزانه را با تغذیه مناسب انجام دهید که در نهایت راه را

برای حداکثر رشد قد هموار می کند.

یوگا انجام دهید:

کشش همیشه کمک می کند اما یوگا در صدر جدول قرار دارد این کار باعث می شود

که شما بلندتر و خوش اندام شوید و و با انرژی بیشتری فعالیت انجام دهید. انجام ورزش

های خاص که نه تنها شما را از ترشح هورمون های بدن تسهیل می کند بلکه شما را

برای زندگی بهتر آماده می کند.

مدیتیشن انجام دهید:

غده هیپوفیز، هورمون رشد انسانی را آزاد می کند که مسئول افزایش قد است. پس، 5

بیشتر بخوان بیشتر بدان  راه های افزایش قد

دقیقه وقت بگذارید و مدیتیشن انجام دهید آن غده هیپوفیز را تحریک می کند که به

انتشار هورمون رشد کمک می کند.

 

غده هیپوفیز در وسط جمجمه و درست پشت برآمدگی بینی قرار گرفته است تقریبا به

اندازه نخود فرنگی است شما تاثیر مدیتیشن را می بینید. پس آن را امتحان کنید و قد

خود را به طور قابل توجهی و به روش علمی افزایش دهید.

بخش دوم :تغذیه

نحوه افزایش قد بعد از 18 سالگی با تنظیم رژیم غذایی

مصرف مواد مغذی:

چیزی که باید انجام دهید اگر چه بدن مقادیر کمتری از هورمون های رشد را تولید می

کند اما هنوز هم امکان افزایش تولید آن ها با تغذیه درست وجود دارد. یک رژیم غذایی

سالم باید غنی از پروتئین ها، چربی های ضروری، کربو هیدرات ها پیچیده و همه مواد

مغذی و ویتامین های ممکن باشد.

غذا، سوخت بدن برای رشد است شیر، گوشت ، برگ سبزیجات و آجیل ها در رژیم

غذایی به افزایش قد کمک می کند.

تامین سوخت مناسب بدن باعث بهبود عملکرد تمام سیستم های شما خواهد شد. افزایش

گردش خون، بالا بودن متابولیک ، استخوان های قوی تر و بلند تر را ایجاد می کند

اینها همه محصولات غذایی درست هستند. ویتامین د ضروری است چون به استخوان

ها کمک می کند تا کلسیم جذب کنند که مستقیما مسئول رشد و استحکام استخوان است.

افزایش و رشد قد با خوردن غذای سالم

اسفناج:

اسفناج به خاطر مزایایی که دارد مشهور است همه ما می دانیم چگونه اسفناج را

بخوریم چیزی که بیشتر ما نمی دانستیم این است که قد را نیز افزایش می دهد آن یک

بیشتر بخوان بیشتر بدان  راه های افزایش قد

مجموعه غذایی با مقدار زیادی از ویتامین ها، کلسیم، آهن و فیبر است که رشد مناسب

بدن را تضمین می کند.

تخم مرغ:

وقتی نوبت به تناسب اندام و بدن خوب و نیازهای سلامتی می رسد، نخوردن تخم مرغ

کاری دشوار است. آن حاوی پروتئین زیادی است که به استخوان های قوی و افزایش

رشد قد کمک می کند.

مرغ:

مرغ فواید شگفت انگیزی برای بدن و سلامتی یک انسان دارد. مرغ پروتئین فراوانی

دارد که بافت و ماهیچه ها را به طور موثر می سازد بنابراین آن هایی که در شرایط بد

زندگی می کنند قد آنها پس از 18 سال رشد نمی کند باید روزانه 50 گرم پروتئین

مصرف کنید.

ماهی:

ماهی یکی از غذاهای لذیذ است و گوشت ماهی اساسا به کشش ماهیچه ها کمک می کند

و شما را قد بلند می کند.

سویا:

برای همه گیاه خواران، این یکی درمان تغذیه ای است که بیش ترین و بالاترین پروتئین

با کیفیت را دارد. این محتوای خالص بافت و استخوان را بهبود می دهد. به منظور بلند

شدن قد 50 گرم در روز، یک روز برای شما عالی خواهد بود.


در صورت علاقه مندی از مطالب زیر دیدن فرمایید:

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.