بهترین روش تبلیغ مغازه

سلام خدمت کاربران عزيز به سايت جستير خيلي خوش آمديد در اين مطلب ميخواهيم درباره ي بهترین روش تبلیغ مغازه اطلاعاتی در اختيار شما قرار دهيم ما را تا انتهاي مطالب همراهي بفرماييد.

بهترین روش تبلیغات برای مغازه

1- چه چیز برای تبلیغ موثر دارید

اگر چیزی برای تبلیغ ندارید پول و وقت خود تان را هدر ندهید.
شما باید چیزی داشته باشید که مردم حاضر باشند تبلیغ شما را بخوانند و یا برای خرید بیایند .

شما چه چیز برای تبلیغ دارید ؟
کیفیت اجناس خوبی دارید؟
خوب خدمت می دهید؟
اجناس ارزان دارید؟
شیک و مد روز هستید؟
مدل های کمیاب دارید؟
مشتری مدار هستید؟
بالاخره چه چیز برای تبلیغ دارید؟

2-تبلیغ موثر با تکرار تبلیغ

تکرار  این یک راز بزرگ است .

اگر می خواهید تبلیغ موثر داشته باشید آن را تکرار کنید.

و گرنه مردم شما را فراموش می کنند.

تحقیقات نشان داده حداقل باید پنج بار تبلیغ کنید تا مشتری به سمت مغازه شما بیاید.

3-تبلیغ موثر با جملاتی  که مردم فکر کنندمهلتی ندارند

بسیاری از مردم کارشان را در دقیقه نود و یا در وقت اضافه انجام می دهند، و بسیاری از مردم تا مجبور نشوند کاری را انجام نمی دهند.

بنابر این عبارت هایی که حس عجله و مهلت داشته باشد در تبلیغ به کار ببرید.

مثلا:
فقط به مدت سه روز
فقط دو بسته دیگر مانده
تعداد محدود
همین الان تماس بگیرید تا تخفیف بیشتر بگیرید.

4- تبلیغ موثر با کلمات تحریک کننده احساس مشتری تاثیر کلمات

اغلب تصمیمات ما به صورت احساسی گرفته و سپس با منطق توجیه می شوند.

موضوع مهم این است که احساسات تحت تاثیر حواس پنچگانه ما ثبت و وارد مغز می شوند پس باید حواس مختلف شخص را در و فروش لحاظ کنیم.

تحقیقات نشان داره که پخش یک موسیقی خاص بر تصمیمات خریدار تاثیر می گذارد

همچنین ثابت شده که  استفاده از بوی وانیل در لباس فروشی باعث فروش بیشتر شده است.

به طور خلاصه هر عاملی که باعث ایجاد احساس بهتر در مشتری شود می تواند فرایند تصمیم گیری خرید را سادتر کند

پس از خود بپرسید چگونه تبلیغ کنیم واز چه کلمات احساسی در تبلیغ به کار ببرم تا بیشترین اثر را داشته باشد؟

بیشتر بخوان بیشتر بدان  اصول تبلیغات در اینستاگرام

کلمات قدرت فوق العاده ای دارند.

مثلا:
سریع، آسان، بسیار ارزان، تضمین، لذت ببرید، پول بیشتر، زمان کمتر، در خانه.
شما : کلمه بسیار ساده است این کلمه باعث میشود تا مخاطب به عنوان بخشی از گفتگو قرار بگیرد.
می توانید : این کلمه ای است که القا میکند که من می توانم کار انجام بدهم.
آسان: نشان مید هد که قرار نیست کار مشکلی انجام شود و بدست آوردن چیزی به راحتی امکان پذیر است.
جدید : یعنی من اولین کسی هستم که آن را ارائه می کنم.
اختصاصی:  این چیزی است که مختص من است و من را متمایز نمایش می دهد.
بهترین :  نشان دهنده تمایز و نوعی بزرگی است.

5-تبلیغ موثر با تعداد جملات کمتر

چگونه تبلیغ کنیم تا با کمترین جملات بیشترین تاثیر را  روی مشتری داشته باشد؟

در حقیقت شما باید با سه عبارت یا جمله نظر مشتری را به تبلیغ جلب کنید، تا او اشتیاق پیدا کند بقیه را هم بخو اند.

مثلا”:
تضمین قطعی  یا برگشت شهریه
قدرت، سرعت، یک شاهکار
صرفه جویی در وقت، صرفه جویی در پول، نتیجه ای فوری
تحویل رایگان هدیه و جایزه ، این ها کلماتی هستند که اشتیاق در مشتری ایجاد می کنند.

6- تبلیغ موثر با استفاده از عدد ها کوچک یا بزرگ

اگر ده درصد تخفیف دارید ننویسید ده در صد، چون عدد کمی است بلکه آن را جمع ببندید.

مثلا:
یک روسری دارید 25000تومان و با ده در صد تخفیف می شود2500تومان.
اگر می خواهید عدد آن زیاد به نظر برسد این گونه بنویسید.
باخرید تنها سه عدد روسری از ما تا 7500 تومان صرفه جویی می کنید.

قیمت محصولات در ایران چندین صفر دارد مثلا کتاب 90000ریال است و وقتی قیمت ها را از ریال به تومان می کنیم استقبال و فروش بیشتر می شود یعنی به جای کتاب 90000ریال بنویسید 9هزار تومان فروش بیشتر می شود .

وقتی می خواهید قیمت به نمایش بگذارید از حداقل صفر استفاده کنید.

وقتی می خواهید هدیه ای را به محصول و یا خدمات اضافه کنید حتما صفر ها را بنویسید.

بیشتر بخوان بیشتر بدان  ترفند فروشگاه های بزرگ که باعث فروش بیشتر می شود

مثلا قیمت کتاب 9 هزار تومان و هزینه پست که توسط ما پرداخت می شود 30000ریال است.

7-تبلیغ موثر با راستی و صداقت

چیزی را تبلیغ کنید که هستید:

اگر چیزی را تبلیغ کنید که نیستید یا از عهده آن نمی توانید برایید این به ضرر شماست .
بعضی در تبلیغاتشان می نویسند
بدون کارمزد
بدون پیش پرداخت
با اقساط 6ماه
وقتی برای خرید می روید آن ها می گویند، فقط زمانی بدون کارمزد و بدون پیش پرداخت می فروشیم که شما سه کالا از ما بخرید.
بنابر این اول آن کار را انجام دهید اگر دیدید می توانید انجام دهید بعد آن را تبلیغ کنید.

8- تبلیغ موثر با استفاده از رنگ

از چه رنگ های در تبلیغ استفاده کنیم تا تاثیر مورد نظر را به مشتری القاء  کند؟

دوست دارید در نگاه اول کالا یا خدماتتان چه حسی را در مخاطب برانگیزاند؟
صداقت و اعتماد: آبی را انتخاب کنید.
شور و هیجان: قرمز را انتخاب کنید.
ریسک پذیری: نارنجی را انتخاب کنید.
سرگرمی و تفریح: زرد را انتخاب کنید.
دوستی با محیط زیست: سبز را انتخاب کنید.
احتیاط: آبی را انتخاب کنید.
توجه و دقت : صورتی ,آبی,سبز,سبز آبی را انتخاب کنید.
زیبایی : مشکی و نقره ای را انتخاب کنید.
کیفیت: مشکی و نقره ای و بنفش را انتخاب کنید.
ثروت و تجمل : طلایی و مشکی و نقره ای و بنفش را انتخاب کنید.
قدرت : مشکی را انتخاب کنید.

بنابراین بهتر است آگاه باشیم که رنگ مورد استفاده‌ ما بر مخاطب چه تأثیری می‌گذارد.

یک مثال ساده

آیا متوجه شده‌اید که بیش‌تر رستوران‌های عرضه کننده خوراک حاضری در دکوراسیون خود از رنگ‌های قرمز روشن و نارنجی استفاده می‌کنند؟

علت آن سرعت بالای این رنگ‌ها و تأثیر بر روی مشتری است.

زیرا رنگ‌های قرمز و نارنجی، مشتری‌ها را تشویق می‌کند تا هر چه زودتر غذایشان را بخورند و رستوران را ترک کنند.

یعنی همان کاری که صاحبان این قبیل رستوران‌ها از شما انتظار دارند.

یک مثال دیگر

اکثر دکمه های سایت ما به رنگ سبز هستند، دلیل آن این هست که کاربران دکمه های سبز را بیشتر از دکمه های دیگر رنگ ها کلیک می کنند.

9- تبلیغ موثر اندازه فونت

باید آنچه به نفع مشتریان است بزرگتر بنویسید، اطلاعات تماس و نام فروشگاه را ریزتر بنویسید.

بیشتر بخوان بیشتر بدان  خرید ایمپرشن ایستاگرام

10 -تبلیغ موثر با استفاده از مکان نوشتن جمله ها

از بالا به پایین ابتدا آن چه به نفع مشتری است بنویسید و در آخر نام فروشگاه و آدرس و.. بنویسید.

11- تبلیغ موثر با استفاده از محل تبلیغ

تبلیغ شما بدرد چه کسی می خورد؟
مثلا لوازم خانگی را برای خانم ها باید تبلیغ کرد، مخصوصا خانم های دم بخت .
بازاریاب ها به این محل می گویند (بازار هدف) به قول معروف بازار هدف شغل شما چه کسانی هستند؟

مثلا

از آنجای که ما می دانیم خوانندگان این صفحه فروشندگان و بازاریان هستند، ما هم در پایان این صفحه متناسب با (بازار هدف) کتاب های صوتی متناسب را تبلیغ می کنیم.

12-تبلیغ موثر با استفاده از طنز

ایرانی ها عاشق طنز هستند، جملات یا تصویرهایی که طنز دارند فوق العاده هستند.

استفاده از طنز و شوخی در تبلیغ موجب برجسته و منحصر به فرد شدن تبلیغ شما نسبت به بقیه تبلیغ ها می شود.

صفحۀ اینستاگرام بسازید

بهترین روش تبلیغ مغازه
بهترین روش تبلیغ مغازه

اولین قدم برای معرفی کسب‌وکارتان به مخاطبان هدف، فعالیت در شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام است. یک صفحۀ کاری در اینستاگرام برای سوپرمارکتتان ایجاد کنید و اطلاعاتی مانند آدرس و شماره تلفن مغازه در قسمت بیوی پیج بنویسید.

سایت داشته باشید

این راهکار تبلیغاتی بیشتر مناسب فروشگاه‌های بزرگ و زنجیره‌ای است. اگر صاحب مغازه خرده‌فروشی و یا سوپرمارکت معمولی هستید، توصیه می‌کنم تمرکزتان روی صفحۀ اینستاگرامتان باشد.

اما اگر یک فروشگاه بزرگ دارید و به فکر توسعه و گسترش آن هستید سایت ساختن برای شما از واجبات است. تعدادی از مزایای سایت برای فروشگاه‌های زنجیره‌ای عبارتند از:

 

اميدوارم مطالب براي شما سودمند واقع شده باشد از همراهي شما با جستير سپاس گزاريم.

 

در صورت علاقه مندی از مطالب زیر دیدن فرمایید:

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.