تبلیغات بنری در سایت ها

سلام خدمت کاربران عزيز به سايت جستير خيلي خوش آمديد در اين مطلب ميخواهيم درباره ي تبلیغات بنری در سایت ها اطلاعاتی در اختيار شما قرار دهيم ما را تا انتهاي مطالب همراهي بفرماييد.

تبلیغات بنری چیست ؟

همانطور که قطعا دیده اید در تمامی سایت های پربازدید تبلیغاتی بصورت انیمیشن نمایش داده میشود که در فضای دیجیتال مارکتینگ آن را تبلیغات بنری تعریف کرده اند.

این نوع آگهی با روش های مختلفی توسط وب سایت های پربازدید و آژانس های تبلیغات آنلاین ارائه میشود . تبلیغ بصورت بنر اگر در موقعیت مناسبی نمایش دادشته باشد میتواند در کسب درآمد هرچه بیشتر برای آگهی دهنده بسیار موثر باشد .

 

انواع تبلیغات بنری در سایت ها :

هزينه این مدل تبلیغاتی براساس مدت نمایش است و یا در تبلیغات کلیکی براساس تعداد کلیک محاسبه میشود .

نحوه کار تبلیغات بنری در سایت ها

در این روش در ابتدا شما یک تصویر حرفه ای که معرف خدمات یا محصول شماست را طراحی می کنید و سپس این تصویر را در کانال های تلگرام، پیج های اینستاگرام یا سایت های پر بازدید قرار می دهید.

در طراحی بنرهای تبلیغاتی در ابتدا لازم است مشخص کنید که آیا می خواهید این بنر را در وب سایت های دیگر قرار دهید یا اینکه می خواهید آن را در جوامع مجازی مثل تلگرام، اینستاگرام یا … منتشر کنید.

بیشتر بخوان بیشتر بدان  نکته برای طراحی بنر تبلیغاتی در تبلیغات بنری

اگر که صاحب یک وب سایت باشید می توانید به گونه ای بنر خود را طراحی کنید که بازدید کنندگان با مشاهده و کلیک روی بنر شما وارد صفحه فرود (لندینگ پیج) سایتتان شوند.

اگر هم که می خواهید بازدیدکنندگان را به کانال تلگرام یا پیج اینستاگرام خود هدایت کنید لازم است که آخرین پست های خود را با دقت زیاد و مرتبط با موضوع بنر تبلیغاتی خود قرار دهید.

نحوه کار در تبلیغات بنری بدین صورت است که شرکت‎‌هایی وجود داشته که طرف قرارداد سایت‌های پربازدید و مطرح بوده و وظیفه اجاره این جایگاه‌ها را دارند.

وقتی شما از یکی از این شرکت‌ها جایگاه یا پکیجی را خریداری کنید تبلیغات شما در تمام سایت‌های طرف قرارداد بر اساس نوع خرید شما نمایش داده می‌شود.

کیفیت خدمات ارائه شده و سایت‌های تحت پوشش موضوعات مهمی است که انتخاب ارائه دهنده سرویس تبلیغات بنری را سخت خواهد کرد.

تبلیغات بنری در ۳ قالب قراردادی صورت می پذیرد:

  1. تبلیغات در بازه زمانی مشخص
  2. تبلیغات همکاری در فروش (پورسانتی)
  3. تبلیغات کلیکی ( مبلغی را به سایت‌ موردنظر پرداخت کند تا بنر را در سایت‌شان بگذارند )

سه دلیل برای تبلیغات بنری در سایت ها

مجموعه های مختلف در فضای مجازی با ۳  هدف دست به تبلیغات می زنند:

  1. معرفی برند و اطلاع رسانی
  2. افزایش نصب یا جمع آوری بانک اطلاعاتی
  3. افزایش حجم فروش

انواع بنرها در تبلیغات بنری در سایت ها

بنر ثابت به بنری اطلاق می شود که تبلیغ را به صورت یک تصویر و در اندازه ای ثابت ارائه می کند.

بیشتر بخوان بیشتر بدان  ۴ تکنیک قدرتمند افزایش فروش سایت

در حقیقت بنرهای ثابتی هستند که از فناوری انیمیشن در طراحی و ساخت آن ها استفاده شده است، این نوع از بنرها به دلیل حالت انیمیشن دار بودن نرخ کلیک بالاتری دارند.

همانطور که از نام این نوع بنرها پیداست این نوع از بنرها به گونه ای با کاربران در تعامل هستند و از طریق گزینه هایی که برای وارد کردن اطلاعات بر روی آن ها گذاشته شده است اطلاعاتی را از کاربران دریافت می کنند و مطابق اطلاعات وارد شده تبلیغات نمایش داده می ‏شود، از بنرهای تعاملی بیشتر در خریدها و ثبت نام های اینترنتی و مواردی از این قبیل استفاده می شود.

انواع بنرهای تبلیغاتی

انواع بنرهای تبلیغاتی

بنرهای تبلیغاتی مانند تبلیغات کاغذی در شکل‌ها و اندازه‌های مختلف وجود دارند.

هیئت تبلیغات اینترنتی (IAB) هشت اندازه‌ مختلف را بر اساس ابعاد پیکسل برای بنرها معین کرده است.

یک پیکسل کوچک‌ترین واحد رنگ برای ساختن تصاویری است که بر صفحه‌ی مانیتور یا تلویزیون ظاهر می‌شوند.

اندازه‌های بنر تبلیغاتی IAB به شرح زیر است:

۴۶۸ در ۶۰ پیکسل (بنر کامل)

۳۹۲ در ۷۲ پیکسل (بنر کامل با میله‌ جست‌و‌جوی عمودی)

۲۳۴ در ۶۰ پیکسل ( بنر نیمه)

۲۱۰ در ۲۴۰ پیکسل (بنر عمودی)

۱۲۵ در ۱۲۵ پیکسل (دکمه‌ی مربعی)

۱۲۰ در ۹۰ پیکسل (دکمه‌ی ۱)

۱۲۰ در ۹۰ پیکسل (دکمه‌ی ۲)

۸۸ در ۳۱ پیکسل (دکمه‌ی میکرو)

تا به الان بنر کامل (۴۶۸ در ۶۰) محبوب‌ترین اندازه بوده است، اما شما در صفحات وب با تمام این ابعاد مواجه خواهید شد.

این ابعاد تنها ابعادی نیستند که برای بنرهای تبلیغاتی به‌کار می‌روند اما نماینده‌ خوبی از گستره‌ بنرهای تبلیغاتی رایج‌اند.

بیشتر بخوان بیشتر بدان  راه های معرفی محصول جدید

هیچ محدودیت خاصی برای اندازه‌ فایل بنرهای تبلیغاتی وجود ندارد اما اکثر سایت‌‌ها محدودیت‌هایی برای اندازه‌ حافظه دارند که معمولا چیزی بین ۱۲ کیلوبایت تا ۱۶ کیلوبایت است.

علت این محدودیت این است که بنرهای تبلیغاتی به مجموع اندازه‌ فایل صفحه‌ای که روی آن ظاهر می‌شوند می‌افزایند و به‌ این ترتیب زمانی را که برای بالا آمدن صفحه نیاز است، افزایش می‌دهند.

 

اميدوارم مطالب براي شما سودمند واقع شده باشد از همراهي شما با جستير سپاس گزاريم.

 

در صورت علاقه مندی از مطالب زیر دیدن فرمایید:

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.