لاغری با تردمیل

سلام به شما عزیزان و همراهان جستیر

تمام مطالب مربوط به لاغری با تردمیل را برای شما گرد اوری کرده ایم

پیشاپیش از همراهی شما سپاس گذاریم

 

لاغری با تردمیل در یک ماه

لاغری با تردمیل در یک ماه
لاغری با تردمیل در یک ماه

 

مزایای  برای تمرین با تردمیل

وجود دارد:

توصیه می کنیم با سرعت 8 کیلومتر در ساعت کار کنید و ممکن است این مقدار برای

شما آسان یا سخت باشد. 3-4٪ شروع خوبی برای تنظیم مقدار شیب است.دویدن روی

شیب دشوار است، اما آن را ترک نکنید، زیرا راهی عالی برای افزایش ضربان قلب و

کالری سوزی بیشتر است.

بسیار مهم است قبل از تمرین با حرکت های کششی بدن خود را گرم کنید. ما قبل از

دویدن،  پیاده روی سریع پنج دقیقه ای در کنار حرکت های کششی پویا را توصیه می

کنیم. همچنین پس از پایان تمرین روزانه، بدن خود را سرد کنید.

گرم کردن در ابتدا و سرد کردن در پایان تمرین می تواند ضربان قلب، خطر آسیب و

کاهش درد عضلات را کاهش دهد. بسیار مهم است که حرکت های کشش را به تمرین

های خود قرار دهید.

برای بهترین نتایج در راستای لاغری سریع با تردمیل، مطمئن شوید که این برنامه را

به طور کامل دنبال می کنید. برای تکمیل چالش ماهانه، برای ورزش روزانه با شدت

بالا وسوسه نشوید. مهم این است که بدن شما بهبود یابد (ریکاوری بعد از ورزش)،

خستگی زیاد باعث کاهش عملکردتان می شود.

بیشتر بخوان بیشتر بدان  تمرینات ورزشی قدرتی و تقویت عضلات برای دوندگا

رژیم غذایی سالم نیز به عملکرد بهتر شما کمک خواهد کرد. این شش راهنمای غذایی

به شما کمک می کند تا بهتر تمرین کنید و سلامت کلی خود را بهبود بخشید.

لاغری با تردمیل در یک هفته

قدم اول در کاهش وزن سریع با تردمیل

قبل از شروع کار با تردمیل، وزن خود را اندازه بگیرید. بر روی ترازو رفته و وزن

اولیه خود را در دفترچه ای یادداشت ‏کنید. در پایان هر هفته، دوباره بر روی ترازو

رفته و وزن جدیدتان را بنویسید. این کار به شما کمک می کند تا میزان ‏پیشرفت خود را

شرح دهید و سپس اعتماد به نفس کافی برای ادامه کار با تردمیل را به دست آورید.‏

قدم دوم در کاهش وزن سریع با تردمیل

کالری هایی که روزانه می سوزانید (نه بر روی تردمیل) اندازه گیری کنید، طبق گفته

ی خانم دبرا وین متخصص ‏رژیم و فیتنس، می توانید میزان کالری که روزانه و در

حالت طبیعی می سوزانید از طریق معادلات زیر اندازه گیری ‏کنید:

[برای خانم ها: (سن ×۴٫۷ ) – (قد«سانتی متر» × ۱٫۷ ) + (وزن«کیلوگرم» × ۹٫۶ )

+ ۶۵۵ ]

[برای اقایان: (سن × ۶٫۸ ) – (قد«سانتی متر» × ۵ ) + (وزن«کیلوگرم» × ۱۳٫۷ ) + ۶۶ ]

قدم سوم در کاهش وزن سریع با تردمیل

برای کاهش وزن سریع با تردمیل باید حداقل ۲۵۰ تا ۵۰۰ کالری کمتر تر از کالری که

می سوزانید، به صورت غذا بخورید. ‏مثلا اگر در معادلات بالا آقایی روزانه ۱۷۵۰

بیشتر بخوان بیشتر بدان  کاردیو با شدت زیاد بهتر است یا شدت کم؟

کالری به صورت طبیعی می سوزاند، اگر می خواهد وزنش کم شود ‏باید ۱۲۵۰ تا ۱۵۰۰ کالری بخورد.

همین کم کردن ساده کالری به کاهش وزن منجر می شود و اگر از تردمیل نیز ‏استفاده

کنید مطمئن باشید کالری سریع تر و بیشتری را می سوزانید.‏

قدم چهارم در کاهش وزن سریع با تردمیل

برای کم کردن وزن  ۴٫۵ کیلوگرم در یک ماه می بایست در هفته ۶ روز و روزی ۱

ساعت بر روی تردمیل تمرین کرد. ‏طبق گفته ی انتشارات دانشگاه هاروارد اگر فردی ۸۳٫۵ کیلویی ۶۰ دقیقه با سرعت ۱۲ کیلومتر برساعت بر روی ‏تردمیل بدود حدود ۱۱۱۰ کالری می سوزاند.

همین فرد ۸۰۰ کالری را در ۶۰ دقیقه با سرعت ۸ متربرساعت می ‏سوزاند. پس اگر

این فرد شش روز هفته را با تردمیل ورزش کند، هفته ای ۰٫۵ الی ۹۰۰ گرم وزن کم

می کند و ‏می تواند در ماه تا ۴٫۵ کیلوگرم را نیز آب کند. ‏

نکته:‏

اگر نمی توانید ۱ ساعت کامل در روز بر روی تردمیل بدوید، آن را به ۲ نیم ساعت در

روز تقسیم کنید؛ مثلا ۳۰ ‏دقیقه صبح و ۳۰ دقیقه عصر با تردمیل کار کنید.‏

نتیجه: برای کم کردن ۴٫۵ کیلو گرم در ماه بوسیله تردمیل:‏

۱- باید ۶ روز در هفته و هر روز ۱ ساعت بر روی تردمیل ورزش کنید.‏
‏۲

– باید میزان کالری که می سوزانید بیشتر از مقداری باشد که می خورید؛ حدود ۲۵۰

الی ۵۰۰ ‏کالری


در صورت علاقه مندی از مطالب زیر دیدن فرمایید:

بیشتر بخوان بیشتر بدان  استروئید در بدنسازی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.