لاغری سریع

سلام به شما مهربانان

ضمن خوش امد گویی قصد داریم همه ی انچه مربوط به لاغری سریع است را در اختیارتان بگذاریم

سپاس از همراهی شما با سایت جستیر

لاغری سریع پاها

لاغری سریع پاها
لاغری سریع پاها

روش های عالی برای لاغری سریع ران ها و کاهش چربی باسن

1- دویدن  راهکاری عالی برای کاهش چربی باسن و لاغری سریع ران ها

دویدن یکی از بهترین ورزش ها، برای لاغری سریع ران ها و کاهش وزن کل بدن محسوب می شود. دویدن، عضلات پا و باسن را تقویت می کند و به ران و باسن، شکل ساختار یافته تری می بخشد. این فعالیت هوازی، عملکرد قلب و ریه را بهبود بخشیده و ناحیه تحتانی بدن را قوی می کند. هم چنین به غیر از کفش هایی که نقش محافظ را برای پاهایتان ایفا می کنند، برای دویدن، به تجهیزات خاص دیگری احتیاج ندارید.

برای از بین بردن چربی، دویدن از راه رفتن بهتر است. نتایج مطالعه ای در سال 2015 نشان داده است : « افراد با تناسب اندام معمولی، هنگام راه رفتن در مسیر بالای 1600 متر، حدود 372.54 کالری و هنگام دویدن در همین مسیر، به میزان 471.03 کالری می سوزانند».

عوامل این مطالعه نتیجه گرفتند که حتی اگر فردی قادر به دویدن نیست، راه رفتن هم گزینه ی بسیار خوبی برای از بین بردن چربی ها و کالری ها، در مقایسه با استراحت کردن به شمار می رود.

2- تمرینات اینتروال با شدت بالا (HIIT) مناسب برای چربی سوزی باسن

افرادی که مشغله ی زیادی دارند و قصد دارند که چربی ران ها و باسن خود را کاهش دهند، می توانند تمرینات اینتروال را با شدت زیاد انجام دهند. بر طبق نتیجه بررسی جهانی از روند تناسب اندام در سال 2018، تمرینات اینتروال با شدت زیاد، محبوب ترین تمرین جهانی، برای تناسب اندام هستند و برای چربی سوزی باسن بسیار عالی می باشد.

بیشتر بخوان بیشتر بدان  ایا دمنوش های لاغری نیوشا حقیقت دارد

تمرینات اینتروال با شدت بالا شامل: به کارگیری حداکثر توان فرد در یک فعالیت خاص، برای یک بازه ی زمانی کوتاه است، که یک بازه زمانی طولانی تر و با سرعت کمتر را به همراه دارد. جلسات تمرینی HIIT، تمرینات شدیدی دارد؛ بنابراین نسبت به تمرینات با شدت متوسط، در مدت زمان کوتاه تری انجام می شوند.

برای مثال: بعد از یک دوره گرم کردن، تمرینات HIIT می تواند شامل موارد ذیل باشد:

دویدن روی تردمیل با سرعت 7 مایل بر ساعت، برای مدت زمان 1 دقیقه؛

دویدن با سرعت 5 مایل بر ساعت، برای مدت زمان 2 دقیقه؛

تکرار این الگو برای مدت زمان 15 دقیقه، یا قبل از سرد کردن.

نتایج تحقیقات سال 2011، حاکی از این است که احتمالا HIIT در کاهش چربی بدن، از سایر تمرین های دیگر، موثرتر به شمار می رود. مطالعه ی دیگری نشان داده است که HIIT به دلیل راندمان زمانش، راهکاری خوب برای کنترل چاقی است.

3- قدم زدن یک راهکار عالی برای چربی سوزی باسن و ران هاست

قدم زدن، یک راه ساده برای قوی کردن عضلات سرینی باسن و در عین حال سالم نگه داشتن قلب و ریه هاست. قدم زدن، استحکام و سفت شدن عضلانی باسن و ناحیه فوقانی ران ها را افزایش می دهد. راه های مختلفی وجود دارد تا این عضله ها تقویت شوند:

استفاده از دستگاه هایی که مخصوص قدم زدن است. که در باشگاه ها وجود دارد؛ مانند:

قدم زدن ممکن است فواید دیگری برای سلامتی بدن در پی داشته باشد. مطالعه ی کوتاه

بیشتر بخوان بیشتر بدان  برنامه غذایی

در سال 2015 بر روی 15 نفر از زنان انجام شد. نتایج نشان داده است که بالا رفتن از

پله ها به اندازه ی 5 بار در روز، اثر به سزایی در جذب اکسیژن و کاهش LDL یا

کلسترول بد دارد.

در این مطالعه، زنان در هفته ی اول، از ناحیه ی پلکانی، با 199 پله، برای یک بار در

روز، بالا رفتند. سپس به تدریج، تعداد دفعات بالارفتن از پله ها را طی 7 هفته، به 5 بار

در روز افزایش دادند. این افراد هنگامی که در این مطالعه شرکت کردند، هیچ تغییر

دیگری در رژیم غذایی یا شیوه زندگی خود ندادند.

 

در صورت علاقه مندی از مطالب زیر دیدن فرمایید:

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.