همه چیز درباره تولید محتوا

“همه چیز درباره تولید محتوا”

سلااااام پر انرژی به همه خوبانم در این مطلب میخواهم راجع به بهترین و کاربردی ترین روش کسب درآمد یعنی همه چیز درباره تولید محتوا برایتان صحبت کنم

از اینکه با نگاه گیرایتان سایت پرقدرت جستیر را دنبال میکنید بسیار ممنونم.

 

همه چیز درباره تولید محتوا

 

در حال حاضر رسانه ها و شبکه های اجتماعی در حال رشد و توسعه هستند.

استفاده از رسانه های اجتماعی امکانات زیادی را برای برند شما جهت معرفی و شناساندن خود به کاربران فراهم می کند.

مسئله مهم این است که تولید محتوا در این شبکه ها به چه صورت باید انجام گیرد؟ چطور ما به کمک تولید محتوا به اهدافمان دسترسی پیدا کنیم.

تولید محتوا

نحوه تولید محتوا

کسب ارزش با کلمات، مهم ترین اصل در تولید محتوا تعیین یک

برنامه استراتژیک در ایجاد محتوا می باشد. باید از محتوای باکیفیت

استفاده کنید زیرا یک محتوای بدون ارزش باعث دور شدن برند

شما از هدف اصلی تان می شود. دقت داشته باشید که شناخت مخاطب

از جمله اقدامات اصلی می باشد. باید علایق، سلیقه ها و هدف آن ها را تشخیص دهید.

باید مدام به دنبال ایجاد محتوای بهینه باشید تا بتوانید عملکرد خود را در جذب کاربران افزایش دهید.

تولید محتوا ی خود را آغاز کنید.

ابتدا شما باید محتوایی راجع به مشخصات برند خود،

نوع فعالیت تان و اهداف و چشم انداز خود تولید کنید.

باید یک محتوایی ایجا کنید که نشان دهنده وجه تمایز شما با سایر رقبا گردد.

اهداف شما از تولید محتوا

تولید محتوا می تواند شما را در رسیدن به اهداف کوتاه مدت و بلند مدت نزدیک کند.

بیشتر بخوان بیشتر بدان  خلاصه کتاب قدرت سکوت

محتوا باید با استراتژی های تعیین شده از سوی شما همراستا باشد.

باید یک محتوای قوی و بسیار با کیفیت و دوراندیش تولید کنید.

یک محتوای خوب می تواند هدف شما را برای مخاطب شفاف تر کند. همچنین حس اعتماد را به مخاطبان منتقل کند.

مخاطب باید به راحتی به محتوا دسترسی داشته باشد.

باید به گونه ای تولید محتوا صورت گیرد که منجر به به اشتراک گذاری آن و همچنین مخاطب را ترغیب کند که نظر بدهد.

محتوایی که پش از خوانده شدن توسط مخاطب بر روی او تاثیر بگذارد

و به یک مخاطب وفادار تبدیل شود.

محتوا اگر باعث ایجاد بازخورد از طرف مخاطب شود

شما به راحتی می توانید علایق مخاطب را تشخیص دهید.

لحن بیان در تولید محتوا همه چیز درباره تولید محتوا

تولید محتوا نوشتاری در رسانه های اجتماعی بیش تر از سایر محتواها منتشر می گردد.

محتوا باید با لحنی بیان شود که داستان شما را راجع به برند

و محصولات و یا خدمات تان را برای مخاطبان تعریف کند.

تولید محتوا باید اصالت برند شما را نشان دهد.

باید پیام اصلی شما را به مخاطب انتقال دهد.

باید به گونه ای باشد که کیفیت و خاص بودن محصولات و خدمات شما را به مخاطب نشان دهد.

تولید محتوا ساده

تولید محتوا باید ساده و با زبانی شیوا و رسا نوشته شود.

محتوا نباید پیچیده و غیر قابل فهم باشد.

باید به گونه ای روان نوشته شود که قابل فهم و درک توسط مخاطب باشد.

نباید اجازه ندهید که خستگی ناشی از مشغله کاری بر شما تاثیر گذاشته

بیشتر بخوان بیشتر بدان  محصولات ارگانیک چیست

و موجب شود که یک محتوای بی کیفیت تولید کنید.

محتوای ضعیف شما را از هدف تان دور می کند. باید برای تولید محتوا و انتشار آن یک برنامه زمانبندی شده داشته باشید.

تولید محتوا

برنامه‌ریزی جهت تولید محتوا همه چیز درباره تولید محتوا

زمانی که قصد تولید محتوا برای برند و محصول خود در شبکه های اجتماعی دارید،

باید حتماً برای این کار یک برنامه ریزی داشته باشید.

در این برنامه ریزی باید پیگیر مخاطبان خود باشید،

باید مخاطبان را شناسایی کنید، یک جدول زمانبندی داشته باشید، باید مطالب منتشر شده را پیگیری کنید.

باید مطالب را بخش بندی کنید تا بتوانید از روی عکس العمل مخاطبان

به مخاطبان هدف خود دست پیدا کنید. مثلاً باید مطالب خنده دار،

علمی و جذاب، آموزشی تولید کنید. می توانید محتوای صوتی،

تصویری و ویدیویی نیز تولید کنید و منتشر کنید. سپس عکس العمل مخاطبان را مشاهده کنید.

باید اول زمینه محتوا را مشخص کنید.

نباید زیاد از محتوای تبلیغاتی استفاده کنید.

زیرا موجب می شود برای مخاطب تکراری شود و جذابیت خود را از دست بدهد.

باید تعادل را در تولید محتوا به کار بگیرید.

باید محتوا به گونه ای نوشته شود که هم جذاب باشد و هم راجع به محصولات و خدمات باشد و هم برند شما را معرفی کند.

باید برای انتشار محتوای خود یک برنامه زمانبندی داشته باشید.

نیازی نیست شما به طور روزانه چند محتوا را منتشر کنید.

گاهی اوقات محتوای با کیفیت بوده اما به دلیل انتشار بی موقع و

بیشتر بخوان بیشتر بدان  برای جذب مشتری چه باید کرد

حتی انتشار در رسانه ی مناسب اثربخشی  و کارایی نداشته است.

می توانید در یک هفته چند محتوا را منتشر کنید و یا یک برنامه

یک ماهه داشته باشید و طبق برنامه محتوای خود را تولید و منتشر کنید.

حتماً بعد از تولید محتوا باید محتوای خود را دنبال کنید

و بر آن نظارت داشته باشید. باید ببینید که چقدر مورد توجه قرار گرفته است

و آیا موجب تبادل نظر بین مخاطبان گردیده است. پیگیری محتوا منجر می شود

که شما روند کاری خود را بهبود ببخشید و باعث بالا رفتن ارزش کار شما می شود

و به توسعه شما کمک می کند. همچنین باعث نشان دادن ارزش گذاری شما

به مخاطب می شود و موجب دلگرمی مخاطب می شود.

باید عملکرد محتوا را بسنجید. آیا عملکرد مثبت و رضایت بخشی داشته است

و یا نه برعکس عملکرد ضعیفی داشته است.

اگر عملکرد ضعیف بوده باید در نوع نوشتن و مکان انتشار

و زمان انتشار و … تجدید نظر کنید و با توجه به سلایق مخاطبان پیش بروید. باید ببینید به طور روزانه، هفتگی و ماهانه چقدر  بازدید کننده داشته اید و چقدر به عضویت شما درآمده اند و چقدر افزایش داشته است.

با تولید یک محتوای مناسب و با کیفیت رتبه خود را در گوگل بالا ببرید. امیدوارم مطالب بالا برای شما مفید واقع شود.


منبع : ویکی پدیا

با تشکر از همراهیتان با سایت جستیر .

لطفا از بقیه منابع سایت جستیر دیدن نمایید :

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.