چرا در اینستاگرام تبلیغ کنیم

سلام خدمت کاربران عزيز به سايت جستير خيلي خوش آمديد؛ چرا در اینستاگرام تبلیغ کنیم در اين مطلب ميخواهيم درباره ي  اطلاعاتی در اختيار شما قرار دهيم ما را تا انتهاي مطالب همراهي بفرماييد.

تبلیغات اینستاگرام چیست؟

اینستاگرام در حال حاضر بیش از یک میلیارد کاربر فعال دارد. اینستاگرام پس از فیسبوک دومین شبکه اجتماعی محبوب جهان است و توانسته است در سال‌های گذشته با سرعت بالایی رشد کند. امروزه تبلیغات اینستاگرام برای اکثر شرکت‌ها بسیار ضروری است.

 یکی از بهترین روش‌های تبلیغات در اینستاگرام معامله تبلیغاتی با کمپانی مادر این شبکه اجتماعی یعنی فیسبوک است. اینستاگرام نام این روش تبلیعاتی را اینستاگرام اسپانسر گذاشته است.

انواع تبلیغات اینستاگرام بر اساس هدف شما

اگر شما بدانید که چه نوع تبلیغاتی در اینستاگرام وجود دارد و این تبلیغات کجاها نمایش داده می‌شوند، می‌توانید گام بعدی برای ایجاد تبلیغات اینستاگرامی خودتان را شروع کنید. مرحله بعدی فهمیدن این است که بر اساس اهداف کسب و کار خودتان چه نوع کمپینی می‌توانید اجرا کنید.

Awareness (آگاهی) – این نوع کمپین به آگاهی از برند مربوط می‌شود. اگر می‌خواهید اسم برند یا کسب و کارتان توسط افراد بسیاری دیده شود و یا اینکه برای افراد مورد نظرتان به صورت مکرر نمایش داده شود، پیشنهاد می‌شود از این نوع کمپین استفاده کنید. این کمپین برای انتشار محلی نیز مناسب است.

Consideration (توجه) – این کمپین برای دریافت کلیک برای وبسایت خود و همچنین برای اینکه خود را به عنوان یک رقیب ارزشمند در مرکز توجه خریداران قرار دهید، پیشنهاد می‌کنیم. شما همچنین می‌توانید میزان دسترسی و میزان تعامل خود را برای بازار هدف افزایش دهید.

بیشتر بخوان بیشتر بدان  جدیدترین تکنیک های فروش موفق

Conversion (تبدیل) – اگر چیزی که شما دنبال آن هستید، تعامل با برنامه، دانلود محتوا، کسب لید و یا افزایش فروش است، این کمپین بدون شک بهترین گزینه است.

علاوه بر انواع کمپین‌های اینستاگرام و تبلیغات مختلف موجود، بسیار مهم است که قبل از ایجاد تبلیغات اینستاگرام، اهداف تجاری و پلتفرم مناسب خود را داشته باشید.

فرمت‌های مختلف آگهی‌های تبلیغاتی

چرا در اینستاگرام تبلیغ کنیم
چرا در اینستاگرام تبلیغ کنیم

۱- تبلیغات تصویری

شبیه همان اشتراک گذاری عکس است که یک عبارت «Call To Action» یا به طور اختصار «CTA» در آن لحاظ شده است. CTA شامل عبارت‌هایی مانند «کلیک کنید»، «بیشتر بخوانید…» و غیره است که مخاطب را تشویق به بازخورد می‌کند.

۲- ویدیوهای تبلیغاتی

اکنون برندهای تجاری می‌توانند تبلیغات خود را در یک فایل ویدیویی ۳۰ ثانیه‌ای ارائه دهند.

۳- تبلیغات با کمک ویژگی Carousel Ads

پس از موفقیت این قابلیت در فیسبوک، اینستاگرام هم این امکان را برای کاربران فراهم کرد که وقتی با چند تصویر روبرو هستند، بتوانند با سوایپ کردن تصاویر به چپ و راست آن ها را پشت سر هم و به صورت افقی ببینند. در این حالت، برندها می‌توانند با یک عبارت تبلیغاتی مناسب، یک معرفی بصری از خود ارائه دهند.

چرا در اینستاگرام تبلیغ کنیم
چرا در اینستاگرام تبلیغ کنیم

گل سر سبد این قابلیتها، گزینه چهارم یعنی Marquee است که بر خلاف سه گزینه قبلی رایگان نیست. کار Marquee این است که در در سریع ترین زمان ممکن، محصولات تازه‌ی شرکت و اعلان های جدید را به کاربران زیادی ارسال می کند. این گزینه، برای اعلام رویدادهای فوری و فوتی! مانند راه‌اندازی یک محصول، بسیار فوق‌العاده است.

چگونه در اینستاگرام تبلیغ کنیم؟

تبلیغات اینستاگرام یکی از روش های تبلیغات بصری است. روش‌های متعددی برای ایجاد کمپین‌های تبلیغاتی اینستاگرام وجود دارد که ما در پاراگراف‌های بعدی در مورد برخی از آنها عمیق‌تر بحث می‌کنیم.

بیشتر بخوان بیشتر بدان  چطور فروش محصولاتم را افزایش دهم؟

برای راه‌اندازی یک کمپین تبلیغاتی در اینستاگرام به یک اکانت تبلیغاتی فیسبوک نیاز است (اگر قبلا از تبلیغات فیسبوک برای اهداف بازاریابی خود استفاده کرده‌اید، می‌توانید از همین نام کاربری استفاده کنید.) تبلیغات اینستاگرام از طریق Ads Manager اینستاگرام یا Power Editor فیسبوک مدیریت می‌شود

 

امیدواریم با مطالعه این مقاله تاثیری که تبلیغات اینستاگرام می‌تواند بر کسب و کار شما داشته باشد را کشف کنید از همراهي شما با جستير سپاس گزاريم.

 

در صورت علاقه مندی از مطالب زیر دیدن فرمایید:

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.