چطور فروش محصولاتم را افزایش دهم؟

سلام خدمت کاربران عزيز به سايت جستير خيلي خوش آمديد؛ چطور فروش محصولاتم را افزایش دهم؟ در اين مطلب ميخواهيم درباره ي این موضوع اطلاعاتی در اختيار شما قرار دهيم ما را تا انتهاي مطالب همراهي بفرماييد.

امروزه بالا بردن فروش خود در بین محصولاتی که از نظر ظاهر و کارایی با محصولات شما فرق چندانی ندارند بسیار دشوار شده است. جذب مشتری و نگهداری آن نیاز به تجزیه و تحلیل دارد. با رعایت موارد زیر می توانیم فروش خود را در بین رقیبان افزایش دهیم.

1-حسابداری

بله حسابداری یک مجموعه زمانی به موفقیت میرسید که حسابداری دقیق داشته باشید.حسابدار به شما کمک میکند تا دخل و خرج خود را بدست آورید و با برنامه ریزی دقیق تر جلو بروید.پس اولین فاکتور برای موفقیت یک سیستم حسابداری قوی می باشد.

2-شناسایی بازار هدف

شناسایی کردن بازار هدف و شناختن خواسته مشتری خود یکی از دلایل فروش بیشتر محصولات شما می تواند باشد.

3-قیمت گذاری رقابتی

یکی از عامل فروش بیشتر محصولات شما قیمت گذاری دقیق و تخفیف های محصولات شما می باشد.
برنامه دادن به کارمندان و فروشندگانی که پیش شما کار می کنند باعث می شود که فروش بهتر و بیشتری داشته باشید.شما می توایند با قیمت های رقابتی نسبت به رقبا فروش خود را افزایش دهید.

4-کیفیت محصول و مشتری مداری

شما باید همیشه خودتان را جای مشتری قرار بدهید تا بیشتر از کیفیت محصول خودتان آگاه شوید
رفتارهای مدیر فروش رو بررسی قراردهید
از مشتری های خود بخواهید در نظرسنجی پیامکی کالا و خدمات شما شرکت کنند.
گارانتی مورد قبول برای مشتریان خود ایجاد کنید
به حرف مشتری خود گوش دهید

بیشتر بخوان بیشتر بدان  چند نوع بنر داریم؟

5- خریداران خود را طبقه بندی کنید

باید بین خریداران دائمی و خریداران معمولی فرقی بگذارید که خریداران دائمی شما آن را درک کرده و قدر دان شما باشند.
به کارکنان خود پاداش دهید. ما همه در جریان پاداش دادن شرکت های بزرگ به کارکنان شان هستیم ولی قانونی وجود ندارد که به ما بگوید این جریان وجود ندارد!
حتی در کارهای هر چند کوچک حتی مثل پول دادن در جشن تولد کارکنان خود؛ دادن عینک های مجانی به کارکنان خود و …

چرا بعضی از شرکت های بزرگ در مقابل خرید به کارکنان خود عینک هدیه می دهند؟

خریدارانی که به خرید محصول اصلی می پردازند و عینک هدیه می گیرند عینک ها را امتحان می کنند و یا به کس دیگری می دهند و آن شخص دیگر از عینک خوشش می آید و همان عینک و یا محصول دیگری را خریداری می کند. و یا با تعریف کردن از آن محصول باعث می شوند کسانی دیگر از شما خرید کنند.

6-تخفیفات

یکی از رمز های موفقیت تخفیف در فصل ها و یا مناسبت هایی مانند اعیاد و یا سوگواری ها می باشد همچنین به ازای هر قیمت خریداری شده خدماتی رایگان ارائه دهید. یکی دیگر از راههای که می تواند در افزایش فروش شما بسیار موثر باشد راه اندازی شبکه های اجتماعی، وب سایت ها و خدمات آنلاین می باشد.

7-برند سازی

با توجه به پیشرفت تکنولوژی و آسان شدن بسیاری از خریدها از طریق اینترنت، بسیاری از مشتریان محصولات برندهای مورد علاقه شان را از طریق اینترنت پیگیری می کنند، بنابراین برقراری ارتباط مداوم با مشتری از طریق اینترنت و ارائه جدیدترین محصولات و خدماتتان به صورت آنلاین، امتیاز مثبتی برای کار شما به شمار می آید. از طریق اینترنت می توان مشتریان ثابت خود را حفظ کنید و همچنین به جذب مشتریان دیگری بپردازید.

بیشتر بخوان بیشتر بدان  تبلیغات در اینستاگرام چگونه است

به عبارتی دیگر ابزارهای اینترنتی راهی برای بازاریابی اینترنتی به شمار می آیند. برای اینکه بتوانید بازاریابی اینترنتی مطلوبی داشته باشید و از این راه کاربران زیادی را به خود جذب کنید می توانید از فنون بهینه سازی سایت و رعایت اصول حرفه ای جهت طراحی سایت استفاده کنید.

با استفاده از روش های بهینه سازی می توانید صفحات خود را به صفحه اول جستجوهای اینترنتی برسانید و این مزیتی بسیار عالی جهت افزایش مراجعه کنندگان می باشد

8-سایت کسب و کار

چطور فروش محصولاتم را افزایش دهم؟
چطور فروش محصولاتم را افزایش دهم؟

سایت درج آگهی کسب و کار بهترین مکان برای تبلیغات و برند سازی و ارائه تخفیفات به مشتری ها شما می باشد. در کسب و کار به راحتی در موتورجستجوگر گوگل قرار میگیرید.
شما می توانید در کسب و کار ایجاد کانال کنید و محصولات خودتان را در بستر اینترنت و اپلیکیشن کسب و کار به فروش برسانید.

چرا گوش دادن به مشتری اهمیت دارد؟

بهترین راه برای شروع مکالمه این است که از مشتری خود بپرسید چه چیزی نیاز دارد. فروختن محصولی که مشتری به آن نیازی ندارد بسیار سخت‌تر از فروختن محصولی است که می‌تواند به آن‌ها کمک کند. بنابراین سعی کنید در مورد همه‌ی ویژگی‌های مشتری خود اطلاعات کسب کنید. ببینید که چه مشکلاتی دارند و سپس به این فکر کنید که محصول یا خدمات شما چگونه می‌تواند مشکل آن‌ها را حل کند. با انجام این کار شما قادر خواهید بود که موضوع مکالمات خود را به سمت نیازمندی‌های آن‌ها هدایت کنید.

چگونه اعتماد آن‌ها را جلب کنیم؟

اگر مشتری‌هایتان به شما اعتماد کنند آن‌گاه شک نکنید که فروش بهتری خواهید داشت. بهترین راه برای جلب اعتماد مشتری‌ها این است که از طریق یک دوست یا آشنای مشترک با آن‌ها ارتباط برقرار کنید. همچنین ارتباطات حضوری و مکالمات چشم در چشم تاثیر بسیار بیشتری نسبت به مکالمات تلفنی و ایمیلی خواهند داشت.

بیشتر بخوان بیشتر بدان  قیف فروش در بازاریابی

یکی دیگر از راه‌های جلب اعتماد مشتری‌ها این است که خودتان را یک فرد متخصص نشان دهید. به‌عنوان مثال اگر مشتری یک باغچه‌ی آفتاب‌خیز دارد و می‌خواهد گل‌هایی را بخرد که برای رشد کردن به سایه نیازمند هستند شما باید مانع او شوید. با انجام چنین کاری آن‌ها متوجه خواهند شد که می‌توانند به شما اعتماد کنند زیرا از زبان یک متخصص می‌شوند که انجام این کار برای آن‌ها جواب نمی‌دهد. در عوض راه‌حلی بهتری به آن‌ها ارائه دهید تا فکر نکنند که می‌خواهید از آن‌ها سوءاستفاده کنید.

اميدوارم مطالب براي شما سودمند واقع شده باشد از همراهي شما با جستير سپاس گزاريم.

در صورت علاقه مندی از مطالب زیر دیدن فرمایید:

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.