چگونه در اینترنت تبلیغ رایگان کنیم

سلام خدمت کاربران عزيز به سايت جستير خيلي خوش آمديد؛ چگونه در اینترنت تبلیغ رایگان کنیم در اين مطلب ميخواهيم درباره ي این موضوع اطلاعاتی در اختيار شما قرار دهيم ما را تا انتهاي مطالب همراهي بفرماييد.

1. استفاده از Google My Business

یکی از قوی ترین راه های ایجاد تبلیغات رایگان کسب و کار، استفاده از Google My Business است، که به شرکت ها این امکان را می دهد که حضور خود را در سرویس جست و جوی گوگل و Google Maps مدیریت کنند. البته این امکان، به علت تحریم های موجود، کشور ایران را پشتیبانی نمی کند. شما می توانید با استفاده از خود google map و افزودن مکان کسب و کارتان از مزایای آن برخوردار شوید. این ابزار می تواند رتبه ی شما در نتایج جست و جوی گوگل را نیز تقویت کند. رتبه ی بالاتر در نتایج جست و جو نشان می دهد که شرکت شما قابل اطمینان و مرتبط با موضوع جست و جو است و برای شما نوعی تبلیغات رایگان کسب و کار است. اگر در رتبه بندی جست و جوی گوگل بالاتر باشید، مصرف کنندگان شما را بیشتر از رقیبانتان انتخاب خواهند کرد.

2. ارسال پست مهمان در وبلاگ های دیگر

چندین مزیت مهم در گذاشتن پست تبلیغاتی در وبلاگ های شناخته شده وجود دارد. مثلا این که می توانید با مخاطبان آن وبلاگ ارتباط برقرار کنید، همچنین می توانید خود را تبدیل به رهبر فکری در زمینه ی کسب و کار خود کنید.

چگونه در اینترنت تبلیغ رایگان کنیم
چگونه در اینترنت تبلیغ رایگان کنیم

همچنین تبلیغات رایگان کسب و کار در وبلاگ های محبوب، امکان ارتباط با مخاطبان مورد نظرتان را افزایش می دهد و اعتبار سایت شما را نیز بالا می برد. این کار گاهی حتی می تواند از پست گذاشتن در وبلاگ خودتان هم سود بیشتری داشته باشد. در کنار این ها، می توانید در همان پست لینکی به وب سایت خودتان قرار دهید. این لینک باز هم می تواند اعتبار وب سایت شما را بالاتر ببرد و در جست و جوی گوگل، رتبه ی بالاتری داشته باشید.

بیشتر بخوان بیشتر بدان  Buy Telegram Members

3. پاسخ به سوالات در سایت quora یا جواب کو

نوشتن مطلب در سایت های پرطرفداری مثل quora یا جواب کو، می تواند کسب و کار شما را به شمار زیادی از مخاطبان معرفی کند. طبق یک گزارش، برخی از افراد فعال در quora، ماهانه بیش از ۳۰ هزار بازدید از سایت خود پیدا می کنند. علاوه بر تعداد مخاطبان زیاد، کسب و کار شما می تواند سوالات مردم را پاسخ دهد، این کار به شما کمک می کند که با افراد با دانش و پتانسیل بالا ارتباط برقرار کنید و خود را در موضوعات مهمی که در زمینه ی کسب و کارتان هستند، به عنوان یک متخصص معرفی کنید.

4 – رپورتاژ آگهی

کلمه رپورتاژ در ایران به محتوایی گفته می‌شود که ارائه‌دهندگان خدمات و محصولات، در سایر سایت‌ها بصورت اخبار یا گزارش یا معرفی‌نامه منتشر می‌کنند. هدف از درج رپورتاژ، دریافت لینک از سایت موردنظر، معرفی خدمات به مخاطبین آن سایت و بطور کلی تبلیغات است.

ویکی‌پدیا، رپورتاژ را اینگونه تعریف کرده:

به شکلی از آگهی گفته می‌شود که در قالب گزارش ارائه شود. یعنی، مخاطبان رسانه‌ای تصور کنند که یک گزارش بی طرفه به آن‌ها ارائه می‌شود، در حالی که آنچه آن‌ها می‌بینند، می‌شنوند و می‌خوانند، در واقع تلاشی سازمان یافته برای تقویت جنبه‌های ذهنی یک محصول یا خدمت در ذهن آن‌ها است.

فرایند درج رپورتاژ به این صورت است که با سایت‌های پربازدید و معتبری که امکان درج رپورتاژ در آنها وجود دارد و مخاطبین آن سایت مشتری بالقوه محصولات یا خدمات شما مذاکره می‌کنید. پس از توافق، یک مطلب با توجه به شرایط تعیین شده تهیه کرده و پس از پرداخت هزینه برای سایت موردنظر می‌فرستید.

بیشتر بخوان بیشتر بدان  رپورتاژ آگهی چیست

رپورتاژها معمولا بصورت دائم در آرشیو سایت موردنظر باقی می‌مانند.

بررسی کیفیت سایت، تعداد و نوع مخاطبین آن، محتوایی که قرار است به عنوان رپورتاژ ارسال کنید اهمیت زیادی دارد.

رپورتاژ می‌تواند یک گزینه مناسب برای معرفی تخفیف‌های ویژه، محصولات جدید و معرفی یک کسب و کار جدید باشد.

5 – تولید و انتشار ویدئو

با افزایش سرعت اینترنت، تمایل به مشاهده ویدئوها نیز رشد کرده و افراد ترجیح می‌دهند محتوای اینترنتی را در قالب ویدئو مشاهده کنند.

می‌توانید از این فرصت استفاده کنید و با بازاریابی ویدئویی، مخاطبین و مشتریان جدیدی بدست آورید.

پلتفرم‌های انتشار ویدئوی ایرانی مانند آپارات(aparat.com)، نماشا (namasha.com) و تماشا (tamasha.com) و… انتشار ویدئو را ساده کرده‌اند و بصورت رایگان می‌توانید ویدئوهای تولید شده خودتان را در آنها به اشتراک بگذارید.

چه ویدئویی می‌توانید تولید کنید؟

ساخت ویدئو و انتشار آن می‌تواند خیلی ساده باشد ولی ویدئویی که هیچ مخاطب و بازدیدکننده‌ای ندارد هیچ تفاوتی در کسب و کار شما ایجاد نمی‌کند.

بنابراین علاوه بر اینکه ویدئو باید جذاب باشد، باید بتوانید آنرا به خوبی توزیع کنید تا افراد بسیار زیادی آنرا مشاهده کنند.

فرموش نکنید که هدف نهایی از تولید ویدئو، ترغیب افراد به انجام یک کار است، اینکار می‌تواند تماس با شما برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد یک محصول یا مراجعه حضوری به فروشگاه یا شعبه شما و یا هرکار دیگری باشد.

بنابراین باید در ویدئو، پیام خودتان را نیز به مخاطب برسانید.

بیشتر بخوان بیشتر بدان  احترام به همسر

اميدوارم مطالب براي شما سودمند واقع شده باشد از همراهي شما با جستير سپاس گزاريم.

بیشتر بخوانید:

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.