چگونه شرکت خود را معرفی کنیم

سلام خدمت کاربران عزيز به سايت جستير خيلي خوش آمديد؛ چگونه شرکت خود را معرفی کنیم ؟ در اين مطلب ميخواهيم دررابطه با این موضوع اطلاعاتی در اختيار شما قرار دهيم ما را تا انتهاي مطالب همراهي بفرماييد.

۱. حضار و influencers اصلی خود را شناسایی کنید

چگونه شرکت خود را معرفی کنیم
چگونه شرکت خود را معرفی کنیم

قبل از این که یک قدم بردارید، ابتدا مشخص کنید که محصول خود را کجا قرار خواهید داد. ۴۲ درصد از بنیانگذاران به عدم نیاز بازار به عنوان یک دلیل برای شکست اشاره کرده‌اند. حتی اگر یک محصول برجسته و یا خدمات عالی داشته باشید، این کاملا بی‌فایده است مگر اینکه مردم واقعا بخواهند از آن استفاده کنند.

البته، این به آن معنا نیست که شما تنها باید برای حضار موجود توجه کنید. استیو جابز به طور عالی گفت که مردم نمی‌دانند که آن‌ها چه چیزی می‌خواهند تا این که آن را به آن‌ها بدهید.

به عنوان مثال، گوشی‌های هوشمند به سرعت پذیرفته شدند، اما تعداد کمی از مردم می‌توانستند محبوبیت خود را پیش‌بینی کنند. با این حال، شما باید دقیقا درک کنید که محصول شما برای چه کسی به بازار عرضه خواهد شد تا شما بتوانید محتوای مرتبط و فعالیت‌های تبلیغاتی را که در واقع به مخاطبین خود علاقه دارند، ایجاد کنید.

۲. تجزیه و تحلیل و برنامه‌ریزی براساس آن

کارآفرینان اغلب شنیدند که اکثر شرکت‌های نوپا محکوم به شکست هستند قبل از این که حتی تصور کنند، تصوری که از سوی آمار سخت پشتیبانی می‌شود. در واقع، ۹۰ درصد از شرکت‌های نوپا از یک دلیل یا دلیل دیگری دچار شکست می‌شوند؛ این حقیقتی است که هر فرد در کسب‌وکار باید با آن روبرو شود.

بیشتر بخوان بیشتر بدان  چطور فروش محصولاتم را افزایش دهم؟

اولین قدم، ایجاد یک برنامه منسجم است. همانطور که هر کارآفرین به شما می‌گوید، برنامه‌ها نیز در معرض شکست هستند. ماهیت آشفته کسب‌وکار آن‌ها را در زمانی که قرار است به نتیجه برسند، بی‌فایده خواهد کرد.

با این حال، مطالعات نشان داده‌اند که تعیین اهداف چالش برانگیز و خاص با عملکرد موثر و انگیزه افزایش‌یافته مرتبط است. زمانی که اهداف روشنی از دید دارید، به آرامی به سمت دستیابی به آن‌ها کار می‌کنید.

حتی اگر در برخی مراحل در طول مسیر شکست بخورید، برای رسیدن به هدف خود کار کنید. موانع و موانع موجود در دنیای کارآفرینی تنها رایج نیستند؛ آن‌ها تقریبا هر بار انتظار آن را دارند.

زمانی که با دقت برنامه‌های خود را مشخص کردید، زمان آن رسیده که یک آنالیز عمیق از آنچه که تیک تیک تیک تیک تیک تیک می‌کند. قبل از اینکه وارد بازار شوید و شروع به تبلیغ محصول خود کنید، مهم است که به درستی درک کنید که راه‌اندازی شما از چه ساخته شده‌است. تنها زمانی است که می‌توانید به طور ایمن به تمام سوالاتی که ممکن است به شما داده شود پاسخ دهید که شما واقعا آماده اید که بیرون بروید و دنیا را ملاقات کنید.

۳. صنایع هدفمند و جذاب

برخی از b2b 39 درصد از بودجه‌های بازاریابی خود را بر روی محتوا هزینه می‌کنند، و یک گرایش کلی برای ایجاد محتوای مرتبط، هدفمند برای مخاطبان خاص وجود دارد. به همین دلیل است که نادیده گرفتن ایجاد محتوا یک ایده بد است. بعد از همه، اکثر مصرف کنندگان به جای تبلیغات در مورد یک شرکت از طریق محتوا آگاهی دارند. اگر چه این کار تعدادی از خدمات و شیوه‌های مختلف را در نظر می‌گیرد، به عنوان یک زمان شروع ممکن است به نوع بازاریابی محتوی محدود شود که شما می‌توانید ایجاد و هل دهید.

بیشتر بخوان بیشتر بدان  تبلیغات اسپانسری در اینستاگرام

۴. مطمئن شوید که در رسانه‌های اجتماعی هستید (رقبای شما قبلا هستند)

در این روز و سن، شما هیچ بهانه‌ای برای برقراری ارتباط با سکوهای رسانه اجتماعی ندارید. Facebook، Facebook، LinkedIn و دیگر سایت‌ها یک راه آزاد برای رسیدن مستقیم به مخاطب هدف خود فراهم می‌کنند. آن‌ها مکان‌های خوبی برای تبلیغ برند شما هستند، توضیح دهید که محصول یا سرویس شما چگونه کار می‌کند، و تا آنجا که ممکن است شروع به کار کردن در کانون توجه کنید.

زمانی که اول شروع می‌کنید، مدیریت وب سایت‌های ارتباط جمعی به راحتی می‌تواند توسط یک فرد انجام شود – اغلب شما، موسس. همانطور که رشد می‌کنید، همیشه می‌توانید بازاریابی رسانه‌های اجتماعی را به افراد دیگر در شرکت خود محول کنید. البته، ابتدا به خودتان نحوه کار بازاریابی رسانه‌ای را آموزش دهید. آنچه ممکن است فکر کنید ساده و بدیهی است ممکن است یک درس سخت باشد.

۵. حفظ حضور رسانه‌های اجتماعی تعاملی و تعاملی

علاوه بر اجتماعی بودن، تعاملی بودن اهمیت یکسانی دارد. اگر یک حضور رسانه‌ای اجتماعی را حفظ کنید که بدون صورت و سرد باشد، مصرف کنندگان به شما پشت خواهند کرد. در عصر دیجیتال، کاربران انتظار دارند که سوالات آن‌ها پاسخ داده شود و شرکت‌ها در سطح شخصی با آن‌ها تعامل داشته باشند.

تا زمانی که به سرعت پاسخ دهید (یا در عرض دو ساعت)، ۳۴ درصد از مشتریان احتمالا یک خرید با شرکت شما را تکمیل می‌کنند. علاوه بر این، حدود ۴۳ درصد بیشتر احتمال دارد که محصول یا سرویس خود را به دوستان و خانواده تان توصیه کنید و همچنین آن را از طریق رسانه‌های اجتماعی ارتقا دهید. از طرف دیگر، عدم واکنش ممکن است باعث شود که مشتریان نسبت به برند شما بی‌تفاوت باشند، که به این معنی است که شما از تبلیغات دهان و تصویر مثبتی در رسانه‌های اجتماعی دریافت نخواهید کرد.

بیشتر بخوان بیشتر بدان  4 نکته کلیدی که باید در طراحی بنر رعایت شود

 

اميدوارم مطالب براي شما سودمند واقع شده باشد از همراهي شما با جستير سپاس گزاريم.

 

در صورت علاقه مندی از مطالب زیر دیدن فرمایید:

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.